Petra Nyman Art & Design

fredag 16 november 2012

Nätshopping på Zara o fredag igen!

Hej i stugorna!
Idag har jag jobbat hela dagen ända tills nu!
För just nu jag har precis klickat hem den här ifrån
 Zara
Man får så många tips när man läser andras bloggar! Så den här blev jag taggad på!
Vi har inte Zara i Karlstad men det gick ju finfint o klicka hem den också!
Funderar på att nätshoppa julklapparna i år!
Jag har även fått lite fler tips som ska inhandlas!
Spinningskor skulle jag ha fixat idag ockå! Men det har jag inte hunnit!
 
 Veckorna går ju hur fort som helst!
3 veckor på oss att försöka få till lite julstämning!
 

Gårdagens middag åt jag själv! Då fick det bli något enkelt,
Som Krögarpytt, Heinz ketchup o rödbetor!
Äggena var tyvärr slut så det fick gå ändå!
 
Ikväll när det är fredag ska jag försöka hitta på något lite mer spännande!
:)
 
 
Ett fredagshjärta från mig till er!
 
Nyss uppackat från Perfect Home!
Jag ska visa er Lola kläderna också! Men jag vill vara lite fixad först!
Nu är det det här som gäller!
Nämligen


 
80s Spinning!
 
Nostalgi på hög nivå! Hehe
 
Snart dags o hoppa i träningskläderna!
 
Trevlig fredag!
 
 


2 kommentarer:

  1. Å jag fick inte plats den här gången heller!!! Tror jag skall köpa en egen spinningcykel och ta med mig in, ha, ha!
    Kram Anja

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte väl att det var länge sen jag såg dig! Vilket tryck det är på klasserna! Helt galet! Vi får nog be big boss köpa in fler cyklar! Hihi Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera