Petra Nyman Art & Design

tisdag 20 november 2012

Shopping sugen! Ny App! Armhävningsrekord vecka 2!

Hög vill ha faktor på dessa snygga läderarmband från Asplunds!
795:- var inte dyrt tycker jag! Man kan klicka hem ett
Har inte bestämt färg än bara?!?
Idag har jag jobbat nästan hela dagen framför datorn!
Har precis kommit hem från hundpromenaden!
Trist novemberväder! Man känner sig så blek o grå o uschlig!
Idag har jag åtminstone klätt på mig! Igår tog jag kvarteret i OnePeace trodde jag verkligen aldrig skulle hända?!?Hihi (jag mötte bara två tanter som tur var)
 Sen åkte jag o handlade mat i Zumbakläderna eftersom jag skulle köra Zumba på kvällen!
 
 Igår när jag kom hem ifrån KMTI hade jag förberett torskrygg, o äggsås till middag!
Idag har jag inte bestämt vad det blir än! Får fundera ut något smarrigt!
R o Claes är på fotbollsmöte ikväll igen så det blir sen middag!
Måndag kväll, tv Pengarna på bordet o middag tillsammans med R o C!
Claes laddade ner en ny App till mig! Quizkampen! Riktigt roligt faktiskt!
Jag heter PetraZumbaking om någon vill utmana mig?!?Hihi
 
Idag gjorde jag test på hur många armhävningar jag klarade! Jag har gått från 5 till 25 på två veckor!
Så nu går jag in på vecka 3! Jag är med i matchen än så länge! Mot 100 alltså på 6 veckor!
Igår kväll! Ordningen återställd! Ingen inlåst hund någonstans!
Elsa o jag sa godnatt till er i mörkret!
:)
 
 
Nu ska jag ta en tur med bilen får vi se vart jag hamnar?!?
Ikea, Bergvik, Stan?
 
Vill ha nya jeans, ny pulsklocka, nya spinningskor, ny gryta, glassmaskin,
ny tröja, ny jacka,ny soffa! Och så lite nytt adventspynt! Hehe
 
Sorry men det här är o förblir min Egoblogg!
 
<3
 
Kram o sköt om er!
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar