Petra Nyman Art & Design

onsdag 14 november 2012

Hemmaspa på lunchen! Gellack o Nu Skin

Hej på kvällskvisten! Idag har jag jobbat "dator" o skrotat omkring
 helt tyst o stilla här hemma, bara jag o hundarna!
Jag bestämde mig för att pyssla om mig själv en stund över lunchen!
Det ska man ta sig tid till tycker jag!
Gellacket som jag köpte var fantastiskt! Nu först har jag bytt till ny färg!
 Då har det nog suttit på i två veckor!
Jag trodde jag skulle få bort resterna med Aceton men icke sa nicke! Det satt som berget!
Jag var tvungen att köpa specialremover för att få bort det!
 Det köpte jag igår  + två nya nagellacksfärger 79:-/ flaskan
 
 
 
Så nu blir det röda fingrar minst 1 1/2 vecka framåt hihi!
Jag är ägare till 5 olika färger gellack!
Så nöjd att jag hittade det här på Åhléns!
Bra investering det!
 
 Enklare lunch får man leta efter, men riktigt god!
Pasta, pesto o tonfisk! En sallad på gurka, tomat, gul lök o machésallad!
Det åt jag efter att jag gjort ansiktsbehandlingen med Galvanic spa Nu Skin!
Ska vara som ett litet strykjärn som stryker ut alla små rynkor hihi!
Två olika kapslar användes!
Nu har jag bebishud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar