Petra Nyman Art & Design

fredag 2 november 2012

Enkel fredagslunch!

 Idag har jag legat (uppfälld ställning):) i sängen o jobbat hela förmiddagen!
Det är ruggigt ute så det var mysigast så!
Jag har precis pallrat mig ner i köket och intagit den här enkla lunchen!
Såsen från i förrgår när jag gjorde oxrulladerna, blomkål o brockolimos från gårdagens middag samt  några nystekta fläskfilébitar o en stor klick Ica Bea!
Nu är jag mätt o belåten!
Nu ska jag snickra ihop min 80s spinningklass jag ska ha i eftermiddag!
Det brukar alltid inge lite fredagskänsla!
Ikväll är jag gräsänkling då min man ska på grabbfest o fira en nybliven 40-åring!
 
Nej nu ska jag ta ett stort glas med Julmust!
Ja du hörde rätt! Snart kommer mysigaste tiden nämligen advent! I Löööve it!
 
Vi hörs lite senare!
Kram Petra
 
Gellacks check!
Jo det sitter på än!
Amazing?!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar