Petra Nyman Art & Design

måndag 12 november 2012

Underbara House of Lola inköp! Suverän måndag!

Jag har varit så taggad hela dagen för att köra mina kvällsklasser Zumba o Core!
Ännu roligare var det när min härliga kollegor på KMTI Frida o Elin dök upp på Zumban... så kul!
En annan överraskning var att Frida precis börjat sälja mitt favoritmärke House of Lola!
Så där stod hon efter klasssen o visade kläder! Det blev fyra beställda plagg för min del!
Jag lovar mannekänga så fort jag får dem! Hihi
 
Vill man ha kläder som har snyggt fall är sköna o man känner sig välklädd!
 Dessutom ser ut som de gjorde innan man stoppade dem i tvättmaskinen då är det här märket för er!
 
Fridas blogg hittar ni på länken nedan om ni vill köpa eller få kontakt med henne för att  ha ett 
House of Lola Party-visning!
 
 
Prettomorsan hade såklart förberett husmanskost innan träningen!
;) Haha
 
 
 Måndag o kålpudding, Zumba, Core, shopping av House of Lola!
Fotbollsgala! En riktigt trevlig måndag helt enkelt!
Annars har jag jobbat på förmiddagen! Hundpromme under blå himmel!
Skjutsat till fotbollträning! Kallt o träna utomhus nu! Brr
Vi kikade in hos mamsen innan o busade med Alice en stund!
 
Grattis till Zlatan!
Tänker på alla Sas anställda som mist sina jobb!
 
Nu ska jag kika på Jenny Srömstedt som börjar kl 23:00 i sängen!
Godnatt sov gott fina!
<3
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar