Petra Nyman Art & Design

torsdag 15 november 2012

Det kom ett paket! :)

 Åh vad jag älskar paket!
Annars har dagen gått åt till jobb, hundpromme, plock o fix!
Jag har kört min lunchklass!
Torsdagfint här hemma! Löööv torsdagar!
Nu ska jag skjutsa sonen till fotbollsträningen! R är i Stockholm över dagen!
Jag ska hoppa in hos mamma på vägen hem!
 
 Lätt schleeeten efter Powerstepklassen på Tieto!
Äta pepparkaka precis innan är inget jag kan rekommendera! Hehe
Kände pepparkaka uppe i halsen genom hela passet!
När jag var ute på hundpromme blev jag påmind om vårt fina staket som nån måste ha kört på?!?
Man kan ju undra om denna någon var berusad?!?
Sen en annan sak som irriterar mig! Jädrar vad det ringer telefonförsäljare!
Hela tiden! Måste ringa till Nix o anmäla igen!
 
Nu ska vi åka!
 
Ha en härlig torsdagskväll!
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar