Petra Nyman Art & Design

söndag 11 november 2012

Farsdagsgratängen i ugnen! Sockerchock!

 Vi har ätit en god farsdagsmiddag!
Jag fick receptet via min App Koka ihop!
Jag läste ca 40 betyg som berömde rätten så då slog jag till på den, dagen till ära!
Jag lägger ut receptet i ett separat inlägg!
 Claes var med mig o handlade och fixade ett fotbollstips till far på fars dag!
Det blev tyvärr ingen vinst på den!
Men han lyckades vinna på den tippningen han gjorde till sig själv! Hmm :)
När jag kom fram till kassan hade det hamnat en massa saker i korgen?!?
Claes tyckte att det måste firas ordentligt när det är Fars dag!
:)
 Jag tog en härlig dusch när jag kom hem efter Power-step klassen som var riktigt svettig!
Härliga kunder o två kollegor var med o körde järnet! <3
 Alla kämpade helt fantastiskt! Som jag sagt tidigare... världens bästa jobb!:)
Den här veckan är jag inte på resande fot så det ska bli en hel del träning!
 
Måndag Zumba o Core
Tisdag Spinnng
Onsdag ledig
Torsdag Powerstep Tieto
Fredag Popspinning
Lördag Spinning
Söndag Pilates o Spinning
Tar igen förra veckans missade!
 Efter duschen blev det matlagning, farsdagsmiddag sen slapp i brallan i soffan till Solsidan, Helenius Hörna o nu Beck! Jag småkollar o bloggar!
Doggisarna har ockuperat soffan! Måste stampa upp kuddarna de sjunker ihop fullständigt!
De vill gärna ligga uppe på kanten!
 
Grattis då till alla pappor!
Trevlig söndag!
All kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar