Petra Nyman Art & Design

onsdag 17 december 2014

Godmorgon från San Francisco!

 Resan gick bra men visst känns det att man varit på resande fot i ett dygn hihi sen en tidsskillnad på det på 9 timmar också. När vi kommer till Hawaii är det tidskillnaden på 11 timmar?! Oj oj! Första flyget mellanlandade vi i Chicago o sen  fortsatte vi därifrån till San Francisco. Det kröp i i kroppen på mig sista flygtimmarna. En pratsam taxichaufför berättade en massa om staden. Nu ska vi snart ge oss ut på stan. Idag ska jag fota mycket mer hoppas jag.

 Försökte blogga från Iphone igår från Arlanda men då såg jag att bilderna inte kom med?!? Nu försöker jag från min nya MacBook Air o det är lite ovant det också men det går framåt hihi

 Julstämningen behöver man inte vara utan i San Francisco heller! ;)
 Ett gigantiskt pepparkakslandskap på hotellet
 Välklädd julgran!
 Vi bor på Hilton Square 3 nätter innan vi drar vidare med hyrbil:)
 Bloggskrivbord fanns också! Hihi Bra när man är morgonpigg:)
 Trötta igår när vi anlände! 
 Några ville ha nattamat men jag somnade som en stock o vaknade 03:30 första gången. Claes  o Bella har däremot inga problem med att sova. Måste väcka sonen nu! ;)
Till min stora glädje fanns det kaffe på hotellrummet! Ja som ni förstår har vi inte varit utanför hotellrummet än! Men nu ska vi göra stan!

Hoppas ni får en fin dag!

Nu börjar äventyret! Men först frukost!

<3


Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar