Petra Nyman Art & Design

söndag 7 december 2014

Andra Advent! Love Sundays! Len som en barnrumpa!

Tänk att det redan är andra advent!? Hur gick det till? Här har dagen gått i slapp i brallan tecken! Ganska skönt ibland faktiskt, när det inte är någon idé att stressa upp sig när man ändå inte orkar göra värst mycket! ;)
Jag har hasat omkring i den här ubermjuka mysdressen inköpt på Vila. Den skönaste jag ägt tror jag:)
Love Sundays! Hur är det egentligen älskar man söndagar eller är det lite måndagsångest över söndagen? Hihi Konstaterade att det är ingen snö så långt ögat kan nå?
Jag tänkte att jag kanske känner mig lite mer på hugget om jag piffar till mig lite? Så the Black Mask åkte på o fick sitta där i 40 min innan jag drog av mig den som ett extra hudlager! Några fjun följde säkert också med? Aj, aj! ;)
Men vet ni vad.... jag fick faktist en hud len som en barnrumpa! Hihi
Andra advent idag! <3
Claes har spelat träningsmatch med Cu o R var o tittade! Jag har bara tagit det väldigt lugnt här hemma! Ätit risgrynsgröt (min nya favorit) i sängen o kollat på Änglagård.
Som en bränd pepparkaksgumma! <3
 
 
Ha en fin andra adventskväll! Här blir det film o nygriljerad skinkmacka!
Yepp! Vi gör allt i förskott i år! Måste ju hinna med allt julmys innan vi flyr landet!
 
<3
 
 
Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar