Petra Nyman Art & Design

måndag 22 december 2014

Santa Monica Beach! Rodeo drive Beverly Hills!

Hej!
 Igår tog vi en ture turistbuss. Kul att se hur många filmer som spelats in här i Hollywood! Många ställen man kände igen. Dessutom mycket inside information om en massa kändisar!;) Det är verkligen filmens stad det här.

Vi hoppade av bussen vid Rodeo Drive! Där Julia Robert shoppade loss! :) Hur mycket fina butiker som helst. Vi hade tur med vädret också. Som vi har väntat på sooool!
Vi hade klätt oss fel! Jisses vad varmt det blev.
Här jobbade Brad Pitt iförd Chickendress en gång i tiden! ;) Poco Lock kanske där karriären började?!
Fina butiker överallt! Kul att våra nya resväskor stod i ett skyltfönster o kopia på min klänning jag hade på mig på R:s födelsedag! ;)
Jag är alltid ett steg efter övriga familjen! ;)
Här är hotellet Julia Roberts o Richard Gere  checkade in på i Pretty Woman :)

Vi skrattar, strosar o myser! <3

Vi hittade en fin hund dress som skulle passa perfekt till Elsa o Wilma! <3 Saknar dom!
Här är hotellet Whitney dog på.
Beverly Hilton
Vi fick se så mycket när vi åkte runt på bussen så jag skulle kunna göra hur många blogginlägg som helst! Så mycket intryck hela tiden.
När vi kom fram till Santa Monica tog vi en lunch sen gick vi ner mot Beachen! 

Syskontävling!
 Jippon o folk överallt! Vi hittade en lucka bredvid papperskorgen;))))
Baywatch beach tillika Pamela Anderson beach tillika Santa Monica Beach!
R fick användning för sin Selfiestick! Hihi

Många som passar på att uppträda o tjäna nån krona!
Det är aldrig försent darling! <3
När vi tröttnat tog vi en taxi hem till hotellet! Kul att kolla in några Hollywood hus!

En vanlig villa i Hollywood!

Just nu sitter jag vid poolen på hotellet o bloggar!
Det är 28 gr i solen! Njuter!
Bella är o tar en dansklass!

Pöss!

Ha en fin dag före dan före dopparedan!

<3

/Petra






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar