Petra Nyman Art & Design

fredag 26 december 2014

Sonens nya karriär i Las Vegas! Ny kompis Illusions Jan Rouven!

Vad hände? Tror vi var lika chockade hela familjen när Claes blev uppdragen på Scenen i Las Vegas! Hihi Men han gjorde sig bra där. Vi skulle alltså gå på Show på kvällen, vi bokade biljetter via nätet o det krånglade en del (men det är en annan historia) Claes skämtade med Bella under dagen o sa -Vad skulle man göra om man blev uppdragen på Scen?!? R talade om att man alltid blir förvarnad om något sådant händer! Nej det var ingen förvarning här inte!

Visst ser han världsvan ut!? Ser ju nästan ut som det är han som är stjärnan! ;)

Claes in action in Las Vegas! Jag o Bella var livrädda hela tiden:) 

Vad är oddsen liksom?!? ;)
Claes blev nog lite chockad han också! ;)
Här var han fortfarande ovetande om vad som skulle hända! <3
Där framme stod han the entertainer!
Det ingick middag efter showen!
Måste ju ta bild på röda mattan med stjärnskottet himself!
Att byta bakvänd keps mot kostym o fluga kan göra susen?!? Hihi
Flera stycken i publiken som frågade efteråt om det var uppgjort! De tyckte det såg så bra ut! ;)
<3
Alla är verkligen super trevliga här både i butiker, på hotellet o restauranger förutom en o annan taxichaufför kanske!.) Men den här killen som serverade oss var verkligen helt fantastisk! Allt blir så mycket trevligare då!
Efter show, middag var det dags för vattenfallen utanför vårt hotell!



Mina fina barn! Ännu en underbar dag in Las Vegas!

 I skrivande stund sitter jag på flygplanet till Hawaii!
Nu hoppas vi på sol o bad några dagar!
Såg att det var minus 13 gr i Karlstad! Burr!

Här firar man Jul på Juldagen! Vilket är idag! <3

Merry Christmas!

På Hawaii ligger vi 11 timmar efter er!

Kram!

<3

/Petra

3 kommentarer:

  1. psykisk ohälsa är något som borde uppmärksammas mer i samhället. Jag har slutat skämmas över mina diagnoser och tänker stå upp för mig själv dels för att kunna hjälpa andra. Läs min blogg om psykisk ohälsa och om livet inne på en psykiatrisk slutenvårdsavdelning. http://bipolarn.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hihi det var så kul att det blev Claes ����

    SvaraRadera