Petra Nyman Art & Design

onsdag 19 september 2012

Ny inspiration! Grekisk Grand Finale!

 Jag har mått som en prinsessa den här veckan!
Förutom lite hård säng o hög kudde som har gjort att jag känt lite stelhet i nacken!
Jag har läst Carolina Gynnings bok! Shit vilket liv hon levt!
Hur ser världen ut egentligen?!?
 
Känner mig sugen på mina klasser o mitt jobb som börjar på fredag!
:)
 
 

På väg till rummet för att hämta datorn o sätta mig i skuggan o blogga!
Saltvattenhår, solcremeinpackning?
Svettig!
Tack för en veckas sol o värme!
Det behövde jag!
Nu snart börjar hösten o rutinerna på riktigt!
Igår var vi utanför området! Låter som vi var inspärrade?!?
 I Gamla Stan hittade vi en trevlig restaurang!
Ikväll ska vi dit igen!
Taxiresan på 5 min var scary! Annars allt helt underbart!
Auberginen var lite besk igårkväll så därför ska vi bli bjudna på en  massa jag vet inte allt ikväll?!?
Generösa Greker! :)
 
Service gillar vi!
Sofas på Kreta rekommenderas starkt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar