Petra Nyman Art & Design

lördag 29 september 2012

Mysfredag hos Bella i Linköping!

 Myys vad jag har längtat efter henne! Väldens finaste dotter!
Hon har bott en månad i Linköping nu!
Hennes dansklass verkar vara supermysig o hon trivs hur bra som helst!
Lägenheten var också hur mysig som helst!
Den ligger så centralt så det tar bara 5 min med cykel till skolan!
 När vi kom fram åkte vi direkt till IKEA o shoppade loss!
Tog en fika där också! Kaffe o kanelbulle 5:-
Vi fick med oss en ny matta till tv-bordet, tavlor, husgeråd mm!
Vi var in på Intersport också eftersom Bella behövde nya löparskor. De joggar i skolan några gånger per vecka! Vilken trevlig o duktig kille som hjälpte henne! Trevlig personal borde ju vara en självklarhet, ändå blir jag lika snopen varje gång jag möter på en! :) Försöker alltid tänka på att jag ska vara mot andra som jag vill bli bemött själv! :)
Hon fick springa på löpbandet o bli filmad så att skon skulle bli helt rätt till hennes löpsteg!
Dessutom har tydligen Intersport så att man får pröva löparskorna i en månad o är man inte nöjd är det bara att komma tillbaka o byta!
 Det tycker jag är riktigt proffsigt! Bra där Intersport!
När vi kom tillbaka fixade R upp tavlor o ett barbord samt snyggade
till massa sladdar som låg huller om buller!
Det blev ju bara så fint o mysigt! Jag tror Bella var helnöjd!
Jag skulle nästan själv kunna tänka mig att flytta in!
Lägenheten har så högt till tak så det blir en härlig rymd! Känns inte trångt alls!
 
R o jag skålade med ett glas skumpa innan vi promenerade längs ån för att gå ut o äta en bit god mat!
Både maten,  Röding o vinet var jättegott!
Efter det promenerade vi hem igen o tittade på Skavlan!
Riktigt mycket fredagsmyyys!
 
Tack för att vi fick komma o våldgästa dig!
<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar