Petra Nyman Art & Design

tisdag 25 september 2012

Missonishopping o Tisdagslyx!

 Jodå jag hann till Lindex o roffa åt mig ett par Missonistycken!:)
Jag visar er sen! Är alldeles för trött nu!
Men väldigt nöjd!
Jag har jobbat sen imorse! Men idag är jag träningsfri! Det behövdes en ledig dag! Jag körde ju tre klasser igår, Pilates, Zumba o Core! Så lite skön träningsvärk har jag! Säkert lite från Powerstepen i söndags också! Zumban igår var ju hur kul som helst med överfull klass! Missade några gånger men det bjuder jag på! Vi hade, jag hade iallafall oerhört kul! Nästan 50 st var vi som körde!
 Känns så bra när klasserna är fulla, himlen var blå utanför salen!
 
Ikväll har jag bestämt mig för att lyxa till det lite!
Varför kan inte tisdag vara en lyxdag för?
Vad tror ni om det här till X-factor?
Oxfilé, hasselbackspotatis, vitlöksmör o sparris!
En krispig sallad också såklart!
Ett glas rött!

Jag shoppade lite husgeråd till Bella också!
Men det kan jag inte visa här, det ska bli en överraskning!
Har jag sagt att vi ska hälsa på henne på fredag i Linköping?
Vad jag längtar efter min underbara dotter!
 
Nu ska jag skala potatis innan Claes ska hämtas från fotbollsträningen!
 
Ha en lyxtisdag mina cybervänner det är ni värda!
Varm kram!
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar