Petra Nyman Art & Design

söndag 2 september 2012

Shoppinglördag o Restaurang Underbar!

 Lördag ställde vi klockan på 9:00, vi satt o surrade i hotellbaren efter showen o klockan blev över 01:00 innan vi slog ihop våra blå för natten. En lång frukost o lite slapp på rummet blev det innan vi åkte till stan o shoppade. Bella fick tag på nya träningsskor till Streetdancen o lite nya träningskläder.
Det behövs om man ska dansa 22 lektioner i veckan! Puh
Jag shoppade ett par Haremsbyxor att köra Zumba i imorgon!
R tycker inte de är så snygga! Jag älskar dem! Vad tycker ni? Fula eller snygga?
Efter det styrde vi kosan längst upp på Drottninggatan till min absoluta favoritrestaurang!
Nämligen den Libanesiska restaurangen Underbar!
Kul att ta med Bella dit eftersom hon hört mig tjata om den så mycket!
Vi tog in (till lunch) 15 små varma o kalla rätter!
Bella blev också överförtjust!
Alla blir det!

Deras Tabbouleh ska jag plocka fram förstorningsglaset för att luska ut  exakt vad som finns i den!
Den slår allt!
Jag ser!
 
Bladpersilja
Röd lök
Tomat
Granatäpple
Citron
Allt är så grymt finhackat!
Hjälp mig ser ni något mer?!?
 
Idag är jag på så gott humör!
Jag har kört spinning o pilatesklass som kändes jätte bra!
På hemvägen kikade jag in till mamma där Bror, Angelica o Eddie var på besök!
Mamma hade varit barnvakt över natten, så då blev jag bjuden på middag samt kaffe o glass!
 
Nu är jag hemma igen nyduschad härligt trött i kroppen o passar på att blogga lite!
Nu ska jag ringa till sonen Claes o se hur hans fotbollsmatch gick, de mötte Huddinge idag!
 
Vi hade en fantastisk helg jag o Bella!
Vill ni läsa lite till om den kan ni gå in på Bellas blogg!
 
 
Ha en underbar söndagkväll!
<3
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar