Petra Nyman Art & Design

söndag 30 september 2012

Rulla rulla liten bulla! Sista seriematchen!

Har varit o tittat -frusit på Klasmossen när Claes o Carlstad United spelade sista serimatchen i Pojkallsvenskan Elite! Det blev förlust med 0-1 idag fast de skulle ha vunnit med minst 4-1! Det ville sig inte riktigt?!? Claes är  dessutom också förkyld o har ont i halsen så egentligen tycker jag inte han borde spelat alls! De slutade som femma i serien ändå! Det tycker jag ändå är väldigt bra!
Nu är de träningslediga i en vecka! Får passa på att kurera förkylningen!
När vi kom hem kikade jag i frysen o fann lite köttfärs!
Jag lyckades få ihop den här Söndagmiddagen utan att behöva åka till affären!
Lycka! :)
Men istället har jag fått rulla ett gäng köttbullar!
Hederlig husmanskost egenrullade köttbullar, potatismos, gräddsås,
rårörda lingon o Mor Annas Gurka!
 
Nu ska jag slänga mig ner i soffan o kolla på X-factor!
 
Trevlig söndagkväll!
<3
 
/Petra
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar