Petra Nyman Art & Design

torsdag 6 september 2012

Lugn ensam hemmakväll! Nytt från Perfect Home!

 Har precis krupit upp i soffan med dator, halvåtta hos mig!
 Proppmätt efter en rejäl portion spagetti o köttfärssås med massor av riven parmesan!
Jag blev helt ensam här hemma ikväll!
R äf ute med kompisar från Örebro, de ska spela golf imorgon!
Claes ska sova över hos Albin ikväll!
Bella bor ju numera i Linköping?!? Javisst ja! Hade nästan glömt bort det?!? Hihi
Bella har sådant härligt flax just nu! Hon har redan blivit erbjuden jobb som barndanslärare efter en vecka i Linköping, 4 klasser på lördagar! Otroligt vilket flyt! Perfekt extrajobb!
Grattis Bella!
 
Jag mår prima! Powerstep klassen på Tieto idag gick över förväntan!
 Kände mig mycket starkare än jag trodde! Härligt, så nu känns kroppen sådär härligt trött!
Jag älskar verkligen den känslan!
Att huset dessutom är nystädat o hundarna ligger inom en kvadratmeter gör mysfaktorn ännu högre!
 Idag fick jag paket från Perfect Home! En sak var till mig!
En stor Cylindervas som matchar ljusklotet!
Jättenöjd! Vasen är lös o kan plockas bort från bottnen när den ska rengöras vilket är jättebra!
Den är hela 27 cm hög o diameter 18 cm!
Kostar 459:-
 
Nu ska jag kika på finalen i Robinsson!
Verkar vara ett riktigt paktgäng som är kvar!
Med Robinson Roban i spetsen?!?
 
<3
 
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar