Petra Nyman Art & Design

fredag 15 november 2013

Spinning Rock of Ages på KMTI! Fredagens morgonkaffe är laddat!

Blir lite nattbloggande trots att jag är helt slut efter mina 3 pass idag!:)
Jag går som på rosa små moln!
Igår fixade jag mitt "Rock of Ages spinningpass" o det blev så otroligt lyckat!
Jag är verkligen helnöjd med kvällens spinningpass! Ni vet när folk
ropar, hejar o tjoar! Jag var så exalterad så när sista låten kom hoppade jag
av cykeln o bara rockade loss! Haha What?!? Det var energikick på topp!
Jag har aldrig varit med om något liknande faktiskt! Fick mycket feedback
av underbara kunder! Älskar verkligen mitt jobb! Att få jobba med träning
o människor är verkligen det bästa! <3 Nästan så jag förstår när
Carola Häggkvist kastade blomkrukan ut över publiken på Allsång på Skansen?!?
Haha!........
Jag har laddat kaffebryggaren så imorgon är det bara att trycka på knappen! Hihi
Trodde för en bråkdels sekund att kaffet var slut men hittade ett paket LöfbergsLila!
Morgonen är räddad! ;) Puh! Ingen Zumba utan lite morgonkaffe! ;)
Igår kväll fixade jag kycklingfajitas till middag!
Det smakade tydligen gott?!
Ja det var faktiskt himla gott!
Gillar kyckling i alla dess former!
 
Jag serverade med blandsallad, avocado, vitlökscremefraiche, tomat, gurka, majs,
salsa, vanlig cremefraiche, rödlök samt hårda o mjuka skal!
 
 Jag har pysslat! ;) Det ni! Jag tog hand om de nästan utblommade rosorna
o la dem i Orrefors glöggmuggar! Blev fin dekoration på matsalsbordet!
Huset är nystädat idag! Love! Så nu kan fredagen komma!
 Ikväll kom både jag o R hem sent så lite Sushi fick duga som kvällsmat!
Jag är så trött i kroppen på ett skönt sätt!
Powerstep på lunchen, Rock of Ages spinning o core på kvällen!
Kör alltid hårdast i slutet på veckan! Men till helgen ska jag vara ledig!
Helt plötsligt kom R med en skål med nypoppade popcorn till
Tv- soffan! Vet inte när jag senast åt popcorn?!?
Fastnar i tänderna o inte alls gott egentligen!
R tyckte det var gott!
;))))
Imorgon är det Zumba o 80s 90s spinning som gäller!
Sen fyller KMTI:s big Boss Janne Bengtsson 50 år!
Det ska firas med öppet hus på KMTI imorgon!
;)
 
Jag sitter i sängen o bloggar!
Men nu ska jag släcka o försöka slå ihop mina blå!
Hoppas jag somnar nu!
Ny spännande dag imorgon!
 
Fredag dessutom!
 
 
<3
 
/Petra
 

6 kommentarer:

  1. Låter som ett helt fantastiskt pass, njut av den härliga känslan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt - & kycklingfajitas mumms ...
    Så vackert du gjort <3

    /Kram

    SvaraRadera
  3. Utan morgonkaffet är jag ingen rolig historia.....Kycklingen ser supergod ut o blommerna på bordet är jättefina. Ha en bra start på veckan vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nej utan kaffe på morgonen går inte! Tack detsamma till dig fina! <3

      Radera