Petra Nyman Art & Design

måndag 3 september 2012

Haremsbyxa o underbar dag! Packar väskan igen!

 Vad tror ni kan jag ha dem ikväll när jag kör min Zumba!
Jag har övat igenom tre låtar i trädgården o det funkade bra med brallorna! Hehe
Ser ut som man gjort i brallan bara!

Fasen vilken härlig dag! Vaknade på toppenhumör! Har jobbat, intagit frukosten vid poolen!
Ska till frissan, bästa Åsa i em!
Sen är det hem o packa väskan igen!
Ikväll kör jag ZUMBA! Wii vad kul det ska bli!
Därefter lite coreträning på 30 min!

Vädret växlar i detta avlånga land! Igår kväll var det brasa som gällde hos familjen Nymans!
Jag tittade på film igår kväll efter att jag lagat middag!
 Kors i taket så såg jag klart på hela! Det händer inte ofta!
Nu ska jag jobba lite till innan jag åker ner på stan o frissan!
 
Kram Petra 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar