Petra Nyman Art & Design

lördag 15 september 2012

Creta Maris o Fiskspa!

 Vi har haft helt underbara dagar här på hotellet! Det är underbart varmt! Idag har jag badat minst 20 gånger! Man orkar med 10 minuter sen måste man i plurret! Det är ett Allinclusive hotell så det är mat, snacks o dricka hela tiden! Det gäller att planera matintagen så man hinner med allt gott! Hihi... Publiken är allt mellan unga barnfamiljer o gamla par! Alla åldrar! Vi har varit på Barbeque middag i förrgår o det var som att hamna i  "Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop"!
Vilken fest!
Personalen är något av det trevligaste vi  mött på!

Nu har jag lärt mig hur jag kopplar upp mig här på hotellet!
Så nu ska jag skärpa mig med bloggandet!
 
Sitter med en Margeritha o bloggar i tunn klänning! Luften är ljummen!
Utsikten inte fel den heller! Nu har det precis börjat mörkna!
Ikväll ska vi på Italiensk afton!
Magen börjar kurra!
 
Ha en underbar Lördag!
Det ska vi ha!
 
<3
 
Shit va det killar med fiskspa! :) Fiskar som äter upp förhårdnaderna på fötterna o gör
 dem mjuka o fina! 30 min 15 Euro! Nja, det får nog vara lite större fiskar
om mina fötter ska bli tiptop! Hihi
Imorgon blir det nog en strandpromenad istället! Slipar trötta fötter perfekt!
 
Kram Petra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar