Petra Nyman Art & Design

måndag 10 september 2012

Hösttermin o rester!

 Idag kunde vi vara ute o köra båda mina klasser, Zumba o Core! Ni ser konstgräset i bakgrunden där låg ca 35 svettiga o körde Core under bar himmel!
Sådana ögonblick kommer jag ta med mig in i vinterhalvåret...Sure!
Är på väg o hoppa in i bilen efer Zumbaklassen, jag känner sådan glädje, särskilt pga att en tjej som jag såg i ögonvrån log genom hela Zumbaklassen! :)))
Sådant lever en instruktör på länge!
Visst är det häftigt att se att Karlstadborna tränar hårt på en måndag!
Vårat Tempel kör hårt på båda våningarna!
Box på övervåning o Lift It på nedervåning!
Innan dess körde jag Zumba o Core på konstgräset!
 
 
Härligt trött i kroppen!
 
Bra Karlstad! Kör hårt!
Soffhäng! Så här ser det ut o jag orkar inte ta det ikväll!
Blir att vakna till en massa disk! Ändå åt vi bara rester!
Farmor tar snart över! Hihi
 
Puss o Godnatt!
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar