Petra Nyman Art & Design

torsdag 27 september 2012

Höstig hundpromme! Sällskapsdam! Kollegor på spinningen!

En härlig höstpromenad med frisk, klar luft innan mina klasser ikväll!
När jag ska köra spinning o pilates är det bara lugn som infinner sig i kroppen! När jag kör Zumba är jag på spänn hela dagen! Kan inte riktigt slappna av!
Pilatesklassen var riktigt skön, vissa dagar är det skönare än andra att köra pilates o idag var en sådan dag! Sen hade jag ca 40 min innan jag skulle köra min pop-spinning klass!
Då dök min chef  på SamC upp! Kul att få köra lite med chefen tycker jag!:)
Hon kämpade så svetten rann! Kul
Även "DataAnders" en tidigare kollega var också med på spinningen!
Även om han mest gillar hårdare musik så kämpade han också på till mina 80 o 90-tals klassiker! Hihi
 
När jag kom hem hade jag självklart sällskapsdamen Elsa med mig in i duschen, hon tog sig en powernap på min Ziperall under tiden!:)
 
Hur som helst vackert med höst!
Blommorna i krukan har jag inte behövt vattna en endaste gång o de håller sig fina än!
Tack vare de dagliga regnskurarna!
 
Vad klockan går uppe i varv efter sena pass, sen middag!
Men nu ska jag slå ihop mina blå!
 
Godnatt kram!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar