Petra Nyman Art & Design

lördag 31 oktober 2015

Nya träningskläder och nya spinningcyklar på KMTI!

Nu har vi precis kommit hem från en mycket trevlig kväll, dag i Örebro. Så nu har jag äntligen satt mig ner en stund för att blogga ikapp lite:-) Har ju även härliga middagsrecept att dela med mig av också.

Måste tipsa om dessa sköna träningstights jag köpte av min vän Malin. De är mycket prisvärda 399:- o väldigt sköna dessutom. Finns i S, M o L (jag har S) skriv i kommentaren så kan jag förmedla till Malin om ni är intresserade? <3

Här är jag nyss hemkommen från lunchspinningen i fredags. Jag bytte mitt sena  pass så jag hann köra innan vi åkte till Örebro där vi skulle gå på vernissage på slottet o var bjudna på en härlig tre-rätters middag på slottskällaren efteråt. Vilken lyx!
Vi instruktörer har testat olika cyklar i flera månader o vi har kommit fram till att dessa var bäst!
Bodybike........snyggt med den gröna färgen också.
Som en dröm att cykla på o jag tog ut mig mer än vanligt! Jag var helt slut efteråt!
Fullsatt här inne på fredagens lunch pass alltså! :)
Tänk att jag sitter där längst fram kul att se från den här sidan! ;D!
Folk gav så mycket positiv feedback om de nya cyklarna så himla kul! 
De är så tysta jämfört med de tidigare cyklarna.
Nu ska jag börja packa inför den härliga träningsresan jag åker på imorgon!

Fick tag på dessa snygga joggingskor på nätet föresten, jag skulle beställa dom men tänkte att jag googlar o kollar prisjakt o gissa jag fick dom för halva priset de hade veckans erbjudande

HÄR!  
Så jag betalade bara 700:- vilket fynd!

Jag är så sjukt taggad o det ska bli så kul o spännande men samtidigt en utmaning!
Vi tränar ca 4 gånger per dag o jag har redan träningsvärk efter mitt Powerstep på Tieto i torsdags!

Marbella here we come!

<3

Jag skriver inlägg mellan packandet o matlagningen så det kommer minst två till innan kvällen är slut! ;)

Ses snart! Ska bli så mysigt att titta på "Så mycket bättre" med tänd brasa o levande ljus också!
Tänka lite extra på alla som fattas oss!
<3

 Middagsrecepten kommer i ett separat inlägg det blir så långt annars!

Kramar Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar