Petra Nyman Art & Design

måndag 19 oktober 2015

Rosa bandet! Hela Sverige skramlar o ett middagstips! Måla för livet!

Skulle vilja ta alla under mina änglavingar! 
<3
Alla kan säkert göra något ändå, köp en rosa kasse när du handlar tex!
Jag ska inte sticka under stolen med att jag älskar att omge mig med vackra saker, men har även ett stort hjärta för alla människor. Vill gärna hjälpa o stötta så gott jag förmår.

Mina målningar går 10 % till flyktingarna under oktober.

imorgon missar ni väl inte galan på CCC där alla artister ställer upp gratis o pengarna går oavkortat till flyktingarna.... Hela Sverige Skramlar.

http://helasverigeskramlar.se/

Går inte föreställa sig vad de går igenom?



Den här låten går på repeat här hemma!

Bästa jag hört på länge! Förutom Wildest Dream då!

Jag försöker alltid ge endel av min konst till välgörenhet, både barncancerfonden, cancerfonden, flyktingar o alla katastrofer som sker här i världen.

<3

Känns skönt men vill ändå kunna göra mer för världen!
Tyckte rosa bandet blev fint på min jacka från NYC! <3
 Kul att laga en maträtt som är så god att värma dagen efter så den tar alltid slut..... hatar att slänga mat vilket jag gör alldeles för ofta!


Receptet hittar du........

Kul att jag sålt en till idag! <3

Fick mail från Åsa på Gustav Fröding att en gäst köpt den

Finns några kvar om ni är intresserade?

Originalet är sålt o finns i Örebro men ett gicléetryck med ram från combihörnan finns för 1600:- eller utan ram för 1000:-

1-30 signerade ex

Längtar tills jag kan göra kuddar, glasunderlägg, mobilskal osv med nya målningarna också

<3


Jag älskar mitt nya jobb som konstnär! Hihi

<3

Sov gott!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar