Petra Nyman Art & Design

lördag 24 oktober 2015

Målat! Tränat! Lagat mat kan vara bästa terapin! Kör för livet!

Så fruktansvärda saker som händer i världen! Det är nästan mer än vad man kan ta in, det som hände i Trollhättan  är så fruktansvärt o helt obegripligt? Lisa Holm vad har den stackars söta tjejen varit med om man blir ju alldeles chockad när man läser!? Alla ökade flyktingströmmar det är människor vi pratar om vilken rädsla så hemskt, det är ingen mänsklig värdighet det de går igenom.
10 % av mina sålda målningar under oktober går oavkortat till människor på flykt.
Den här är snart klar! 
Väntar så på att få igång min webbshop det är väldigt nära nu! <3
Att måla är verkligen en ren o skär terapi för att glömma allt elände i världen för en stund.
Eller matlagning! Jag gjorde en god höstgryta häromdagen recept hittar du 


Vacker dag igår! 
Vi tog en solig hundpromenad men ändå känner man sig lite nedstämd så fort man läser nyheterna.

Jag har fått en ny kompis! En ny pulsklocka som verkar fantastisk. Inbyggd gps tom M400
Träning är bästa medicinen mot nedstämdhet. Jag blir alltid på gott humör efter ett svettigt träningspass, sjukt hur man känner att lyckohormonerna sprider sig. Dessutom körde jag gamla härliga 80 o 90- tals låtar som alltid på fredags spinningen på KMTI!

<3

Idag kommer farmor o farfar hit. De vill se Claes barnbarnets o CU:s sista hemmamatch. Årets viktigaste match anser många så de håller sig kvar i division 1 nästa år också. Många som slåss om poängen de här sista matcherna.

Jag ska laga någon god mat o hoppas på att få fira vinst ikväll!
Jag ska försöka hinna till Autovåx i Karlstad o provköra en BMW då får barncancerfonden 100:- 

Kör för livet!

<3
Var rädda om er!

Hello o Adele........ vilken låt!


Ha en härlig helg!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar