Petra Nyman Art & Design

fredag 27 september 2013

Nu tar jag helgen! Sushicraving! Zumbalåt på hjärnan!

Yes! Då har jag avslutat min sista klass idag med 80s Spinning! :)Jag har ju kört rätt
hårt i två dagar med PS, spin o core igår. Zumba o spin idag så nu ska det bli 
underbart att ta helgen! Idag har jag lyxen att ha fått huset städat också!
Lucky me! Jag verkligen älskar den fredagsfeelingen som jag har just nu!
Skinande rent o det är helt underbart! Förutom jobb har jag!
Plockat undan så det går att städa! Tömt tidningar, tömt burkar, bytt o tvättat lakan.
Vattnat blommorna ok vi har inte så många men ändå, bytt till nya stearinljus,
(det har vi många..haha) tömt kylskåpet! Bytt alla handdukar till rena!
Varit ute med jyckarna på hundrpmme! Gräsmattan är nyklippt!
 Så nu känner jag mig mer än redo att ta helgen! 
R är o handlar o ikväll ska vi festa till med Oxfilé, hasselbakspotatis,
vitlöksmör, bea , sparris o en fräsch sallad! Till det ett gott glas rött!
Idol ska tydligen hålla på hela kvällen så vi får väl spela in Skavlan!
;)
Välkommen fredag önskar en "trött i kroppen" tjej!
Jag går o nynnar på den här Zumbalåten som har satt sig
på hjärnan sen i förmiddags! ;

 Igår efter träningen köpte jag med mig sushi hem!
Ibland är det så gott o igår var en sådan dag!
Sushi craving!
Jag lärde mig äta sushi på Yasuragi 
på Hasseludden för några år sedan!
;)
Nu har Colmarjackan åkt fram! Sol men kyligt i luften!
Så nu myser vi till det! Tänder ljus, eldar i brasan, lagar god mat!
Smuttar på ett glas rött!

Kram på er!
Vill önska er en underbar fredagkväll!

<3

/Petra

2 kommentarer:

  1. Har aldrig vågat testa Sushi hihi
    Fin du är/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Har heller aldrig vågat mig på sushi, men däremot har jag gjort fläskfilégrytan efter ditt recept och jäklar så gott det blev, Tommy var alldeles lyrisk!! Till mig bytte jag bara ut fläskfilén mot sojafileér, och ingen kalvfond. Så himla gott!
    Kramis Anja

    SvaraRadera