Petra Nyman Art & Design

onsdag 11 september 2013

Planerar en liten resa! 11 september!

Hej! Hoppas allt är bra med er! Jag begriper inte vart dagarna tar vägen?!? Helt otroligt o snart har halva september gått också?!? Det är så mycket jag vill hinna med o jag tycker allt tar sådan tid! Jag påbörjar en sak för att börja med något nytt innan jag avslutat det första?!? Effektivt?!? Nepp! Listan i huvudet är hur lång som helst! Hjärnan går på högvarv! Jobb, middag, recept, resor, musik, nya övningar, blogg, telefon, hundpromme, handla, laga mat, måla, inreda, Zumbasteg, Squats! Sen har det ju varit Idol på tv:n också o Hollywoodfruar o Ensam mamma söker! Halvåtta hos mig har också börjat.....inget man kan missa! ;)
Jag känner mig iaf väldigt inspirerad just nu! Igår tittade jag efter resor till New York! Det ser ut som om man kan få tag på en flygbiljett för ca 4500:-per person. Oj vad kul det ska bli att få se min underbara dotter igen! <3 Jag har inte sett henne sen i mitten på Juli förutom på Skype då!
 Imorgon drar träningsveckan igång ordentligt efter två lediga dagar!
Idag går mina tankar till USA! <3
Huga tänk att jag har åkt helikopter runt Frihetsgudinnan?!?
Helt otroligt med tanke på min höjdskräck!
Once in a lifetime!;)
Övar inför uppvärmningen till Tjurruset på lördag!
2500 tror jag är anmälda?!

Nej nu ska torskryggen in i ugnen o jag ska göra dagens 100 squats! Igår körde jag 70 vilade en minut o körde 30! Íkväll är jag själv här hemma Claes spelar fotbollsmatch i Örebro o R är där o tittar!
Det får bli ensammiddag framför Idol! Ha en härlig kväll! <3





4 kommentarer:

  1. Härligt att få ut och resa...gu så du ska sakna dottern din :)
    JAvisst är det körigt nu med alla "Viktiga" program på tv...fullt upp :) Hihi....(Men på helgerna finns då rakt inget att se)
    Ha en fin kväll du! Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är grymt saknad! Det är tur det finns bloggar, skype o Insta! Hihi Kram o ha en härlig dag! /Petra

      Radera
  2. Så himla härligt för dig att få åka till NY och hälsa på dottern!!! Men det där med att hinna med allt man vill...jodu, det vet jag hur det är!!! Tiden räcker ju ALDRIG till! Min tid räcker ju sällan till popspinningen tex. På fredag är det tvärkört igen, suck...Men kanske NÄSTA fredag...
    Kramis och ha det gôtt tills vi ses nästa gång!
    Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är tur att det finns några pass o välja på på KMTI! ;)Hoppas vi ses snart! Ja nu längtar jag grymt mycket efter Bella! Ha en underbar Torsdag! Kram Petra

      Radera