Petra Nyman Art & Design

torsdag 5 september 2013

Grym överraskning! Utmaning 100 squats i 100 dagar! Fransförlängning på Aqua!

Vilken underbar dag jag hade igår! Den blev bara bättre
o bättre ju längre den gick!På eftermiddagen dök min
man upp med den här underbara bilen som jag fick
provköra vilken skön bil! Jag var helt såld! Min bil
har nämligen åkt ut o in i verkstan den senaste tiden!
Det är min älsklingsbil men det är inte roligt när
den börjar krångla stup i kvarten! Inte så konstigt
när den gått 25 000 mil?!? Så innan kvällen var slut
 var affären uppgjord min gamla bil inbytt o den här
 pärlan är min! Jag får den idag! :)
 
 Kul när det märks att man fått en ny bil! Från svart till vit!
Ungefär så bilintresserad är jag Hihi Men självklart vill jag åka säkert!
O att den ska starta  o helst ska den vara fulltankad också! ;)
Jag har dessutom bosatt mig i min nya klänning från House of Lola?!
Märker jag på alla bilder! :)))
 
 Jag har haft en alldeles underbar eftermiddag med mig själv på stan!
Ensamlunch på MittiCity! Kyckling med äggnudlar!
Strosade runt på stan o shoppade lite smått o gott!
Bla ett par nagellack som det
 stod bäst i test på från Glossybox!
59:- från Loreal!
Blev så glittrig om fingrarna så jag blev nästan
sugen på att köra ABBA spinning! Hihi
Jag vilar från nagelförlängningen ettag!
Ska försöka få ordning på mina egna istället!
 
Började med att besöka fina Linnea på Aqua som fyllt på mina fransar!
3 veckor sen sist!
 Ser naturligt ut!
Ingen kladdig mascara för mig inte!
Man blir verkligen bortskämd!
Hur tråkigt är det inte både att ta på mascara o ännu värre att ta bort den!
 
Gårdagens middag blev min goda köttfärsgratäng!
Hermanssons!
 
Receptet hittar ni i det HÄR! blogginlägget!

Härligt när allt är i samma form!

 
Nu ska jag sätta fart med både jobb plus öva
Zumba inför morgondagens klass på Tieto!
 
Idag har jag en  tuff men rolig dag framför mig!
Snart ska jag iväg o köra Powerstep på Tieto
Sen bär det av till KMTI för att öva på uppvärmningen vi ska hålla på Tjuruset!
Sen kör jag min spinning o core på KMTI ikväll!
 
Så idag hoppar jag över mina 100 squats!
Jag har kört två dagar o har redan grym träningsvärk!
 Hehe Kanske lite kommer från Powerstepen i söndags också?!?
 
Jag hoppade nämligen på Johanna Toftbys utmaning HÄR!
100 squats i 100 dagar!
Häng med ni också vet ja!
Nu kör vi!
 
Ha en underbar torsdag!
 
<3
 
Jag kommer förmodligen vara helt slut innan dagen är slut! Haha
Ses snart!
/Petra
 

6 kommentarer:

  1. Waooo Fin BMW :)
    Ha en underbar dag/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Jäkligt snygg bil! Grattis till uppgraderingen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är ju inte så bilintresserad men jag måste erkänna den är hur skön som helst! ;) Ha en härlig söndag!

      Radera
  3. Snygg bil.
    100 squats på 100 dagar, blir ju trött bara jag tänker på det.. ;0) men det skulle vara välbehövligt.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha! Ja jag vet inte vad som händer efter 40?!? Ha en underbar resa till Turkiet! Kramar Petra

      Radera