Petra Nyman Art & Design

onsdag 18 september 2013

Godaste Blomkålsmoset jag har smakat ever! Mollys Hörna lunch!

Jamen nu har blomkålsmoset tagit sig till nya dimensioner!
Det här måste ni bara laga!
;)
 
Jag vispade grädde och mixade med kokt blomkål
och en fjärdedel Boursin vitlöksost!
Jamen hur krämigt o gott blev det inte!
Knaperstekt salt kassler blev perfekt till!

Blommorna jag fick av Stefan o Charlotte i fredags står sig fint!
Älskar verkligen färska blommor!
 
 Biljetter från Söndagens Powerstep!
Ett glatt kämpargäng!
Min härliga Zumbakollega som var med på Let´s Dance
var också med o kämpade!
Alltid kul när kollegor dyker upp på ens pass! :)
Tänk att det fortfarande går att sitta ute o äta lunch!
Salladerna från Mollys Hörna på KMTI går inte av för hackor de heller!
Jag har målat om ni undrar vart jag tagit vägen!
Visar er i nästa inlägg!
 
 
Ha en härlig onsdag!
Var rädd o dig!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar