Petra Nyman Art & Design

söndag 8 september 2013

100 squats check! Inviger Gynning ölglas!

I lördags när vi kom hem från Humletorp kastade jag mig ut i en solstol!
Där låg jag mer eller mindre hela dagen o njöt av kanske den sista soldagen
för den här sommaren?!? Det gäller ju att passa på! Hihi! En efterlängtad vilodag
från träningen, ja förutom de obligatoriska 100 squatsen då!;)
Är det någon som hänger på? :)
 
Man kan dela upp dem hur man vill! Huvudsaken att det blir 100 st!
Jag gjorde 50 först sen en kort vila o 20 till!
 
Här avslutar jag de sista 30!
Jag var nog lite trött av alla pass jag kört sista dagarna!
De dagarna har jag hoppat över squatsen!
 
Sen var jag ju bara tvungen att inviga mina nya Gynning glas som jag hittade på
Cervera för halva priset! Jag betalade 124:50 per glas, 4 st med olika motiv
fick följa med hem! Tänk den dagen som man skulle få sina målningar tryckt på glas!
 
 ;)))
 
 Enkel middag med avocadosallad, kycklingfilé i bacon o två olika currysåser!
Curry lime dressingen från Lallerstedt är sååå "inibänken" god!
Körslaget på tv:n!
Nu har jag duschat efter Powerstepen som fick avsluta veckans träning!
Vilket höstväder! Vi körde passet under bar himmel!
Så underbart! R åkte precis iväg för att hämta Sushi på Happy Kitchen!
Ha en underbar Söndag!
 
Jag är så glad för alla som kikar in här!
 
Jag blir lika glad varenda gång!
 
Kram på er!
 
Nu ska jag lägga upp alla bilder från Humletorp!
 
<3
/Petra


1 kommentar:

  1. Hihi vilket coolt glas & så gottit det ser ut/Kram Annmi

    SvaraRadera