Petra Nyman Art & Design

söndag 22 september 2013

Lördagens poolhäng o Höstbrasa!

Hej,hej! Hoppas helgen varit strålande!
Igår när jag kom hem ifrån veckans sista klass som var 30 min Tabata,
tog jag helgen o firade med en iskall öl i mitt fina Carolina Gynning glas
 ute vid poolen! Vilket väder vi har haft!
Jag har inte gjort annat än att hoppa i o ur träningskläderna
o duschen sen i torsdags känns det som!
Faktiskt riktigt skönt med en vilodag idag!
Söndag=Vilodag! ;) Nästan! 100 squats ska såklart göras!
Snart oktober?!
Fortsatte med en minidajmstrut!
Försöker fånga sommaren så länge som möjligt!
;)
 
I de bästa av världar! Så får jag erkänna att det grymt mysigt när
kvällen kommer o man kan mysa i soffan med filt, levande ljus o brasa!
 
Ha, ha kortbyxor o brasa! Det blir varmt när man eldar! Hihi
Måste återigen säga Grattis till Örebros hockeylag ÖHC 4-0 mot HV71 igår!
What?!?
 
Omringad av två små odjur!
Jag hade gömt en massa frolic som de snosade runt o letade upp
i över en timme! Då blir man så här trött efteråt!
Jag tittade på Hur många Lingon finns det i Världen!
Åhhh vilken underbar film!
 
Jag ska lägga ut receptet på den goda fläskfilégrytan i nästa inlägg!
 
Nu ska jag först åka till Hemmakväll o köpa plockgodis
som Lisa ska ta med till Bella i New York!
Det finns nämligen inget plockgodis där?!?
Ikväll ska vi boka resa till New York!
Wiiii! <3 <3 <3
 
På återseende!
 
Kramar Petra


3 kommentarer:

  1. Ah..Underbart ju & de där små odjuren ser väldigt mysiga ut <3

    Ha dé bäst/Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Odjuren är ju mina prinsessor! ;) Kramen

      Radera
  2. Bästa vädret ju, ååå NY. Finns farligt mycket alldeles underbar shopping där.
    Kram

    SvaraRadera