Petra Nyman Art & Design

fredag 13 september 2013

Fredag o det går i ett!

Jag ville bara kika in o önska er alla en trevlig fredag o helg! Här är det full rulle mellan
alla pass o jobb!Jag har tränat in en ny Zumbalåt på morgon, kört pass, fixat ett 80s spinningpass 
som jag ska köra i em!Innan dess ska vi öva på uppvärmningen på Tjurruset! Lunchen får bli en
god sallad innan spinningen på KMTI! Ikväll ska vi ha några härliga vänner här o vi ska äta kräftor! 
Vi har inte handlat än kan jag säga! Jag far runt som en yr höna o plockar o fixar! Imorgon är det 
Tjurruset! Sen fotboll Uniteds A-lag spelar hemma o efter det hockey! Yes!!! R fick biljetter till 
den berömda hockeypremiären mellan Örebro o Färjestad! 
Tack för dem! ;) Ja så ni förstår att jag måste sluta skriva nu o fortsätta jobba! 
Ska vara på KMTI om en halvtimme!

Hundarna måste rastas också!
Ikväll kommer en gigantisk hundkompis Jack på besök!
Något större än våra?!?
;)

Ha det bäst fina läsare!
Nu rusar jag vidare!

På återseende!
<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar