Petra Nyman Art & Design

onsdag 4 september 2013

Godnatt! Kolmårdens vildmarkshotell!

Eller god morgon! Jag blev så trött så jag bloggar om allt imorgon!
<3
 
 
 
Goodnight  sweeat hearts!
<3
 
 
 
Här utfördes de 100 första! Hihi
 
Precis checkat in! Det sprack upp på himlen fråmåt eftermiddagen!
Vildmarkshotellet på Kolmården!
Vacker vy från mitt hotellrum!
Djurparken stängde i söndags!
Jag skriver mer imorgon!
Nu är det nanna kudden!
Snart börjar min träningsvecka!
;)
Fast jag har gjort mina 100?!?
Förklarar mer imorgon!
Underbara personaldagar i Kolmården!
 
<3
 
/Trötter


4 kommentarer:

  1. Wow...Otroligt vackert & så fin du är :)
    /Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var fin vy från hotellrummet! ;)
      Tack! <3 Ha en härlig torsdag! Kram Petra

      Radera
  2. Svar
    1. Vi har haft jätte härliga dagar! Vad härligt för er att åka till Turkiet! Underbart! Kram ha en härlig torsdag!

      Radera