Petra Nyman Art & Design

söndag 17 juni 2012

Varför inte en liten tjejfest när vi ändå håller igång?!?

Lite trött var jag! Eller mycket trött rättare sagt! Efter intensiva dagar!
(i en tiondels av en sekund tänkte jag hitta på ett svepsjäl o
krypa i babydräkten Ziperall o slänga mig i soffan o kolla Sverige matchen istället)
Jag hade kört mitt sista pop-spinning innan sommarschemat börjar också
Bara det var värt en bragdmedalj!:)

Lisa hade bjudit till en enkel tjejfest(som hon uttryckte det) o vi skulle bli ca 20 st!

Om jag säger kackel, underbara trevliga tjejer!
Fnitter, allvarliga samtal o en massa bubbel!
Då förstår ni hur trevligt vi hade!
Vi löste mer eller mindre alla värlsdproblem!
Fick tala ut o gråta!
Bekänna o fnittra!

Tack vackra, underbara, roliga Lisa(det finns ingen som du!) för en underbar kväll!
Det här borde vi göra oftare!
Next time in my house!
:-)

Vackra underbara tjejer!
Lisa, Åsa, Ulrika!






Lisa hade fixat så fint! God paj, sallader, kallskuret ostar o kex! Snacks o choklad!
Endel får bara till det!

O den här Cheesecaken är "to die for"!
Lisas (Leilas) Blåbärscheescake!
Yummi!

R hade kollat Sverigematchen på stan så han plockade upp mig vid tolvtiden!

Askungetid!
:-)
<3
/Petra






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar