Petra Nyman Art & Design

torsdag 21 juni 2012

Blä! För bilbesiktningen! Inte så Latino?!?

Jag hatar verkligen bilbesiktning!
 Speciellt när man har häcken full o det är fantastisk sommarvärme utomhus!
 R hade fått en tid via SMS o jag innfinner mig i god tid!
Men tyvärr var det ingen bokning gjord av nån anledning?!?
Tur att jag själv jobbar med dataprogram så jag vet teknikens fantastiska värld!
 Det var ju såklart inte söta farbrorns fel på bilbesiktningen!
 Fick en ny tid 13:40 så hela dagen känns uppsplittrad!
Kanske beror min upphetsning o dåliga humör på att jag sitter o kör
ett testprotokoll av dataprogrammet som jag jobbar med så ögonen blöder!

:-)



Skulle hellre ligga här!

Ljusstakar från Perfect Home!

Jag körde ett fantstiskt Zumbaklass under bar himmel igår!

Men gårdagens middag var inte lika Latino?!? :-)

Jag var ensam hemma igår kväll då R varit med Claes till Jönköping på fotbollsmatch!

Sen tittade de på Andreas fotbollsmatch!

Då fick det bli två hårt grillade korvar till middag!

Lilla bebis var på besök igår också!
Här myser hon efter dryga två timmars busande! :-)
Så otroligt mycket energi i så liten varelse!

Ses sen nu sätter vi fart!
Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar