Petra Nyman Art & Design

onsdag 27 juni 2012

Middag på stan inomhus! 190 i puls!

 Fy vad jag blev vettskrämd igår när jag läste på Aftonbladets hemsida
 att blixten slagit ner o 13 skadade på Peace & Love!
Vi hade haft kontakt 14:53 och det stod att larmet kommit in tio i tre!
 Men tillslut kom ett sms från Claes vilken jädra smäll! Jag är oskadd!:-) Puh!

Vi åkte ner på stan igår o åt middag på Valfrids!
Inte så många på stan i sommarKarlstad direkt?!?
Alla är väl hemma o kollar Allsången?!? Men den spelade vi in o såg efter krogbesöket!
Måns var lika duktig som vanligt! Men Laleh såg hon inte otroligt bräcklig ut?!?

Kul meny! :-)

Kunde inte låta bli att skratta när jag tittade på menyn! Ha,ha
Varmrätter börjar med Räkmacka!:
:-)

Det blev Delis för min del!

Skål då dotera!
 Snart är du en Linköpingsbo!!:-)
Idag är Robert o Bella till Linköping o skriver kontraktet på nya lägenheten!
Den är så fin, helt centralt o bara 1 km till skolan!

Bloggsmilet på när jag var till KMTI o fotades!
Alla instruktörer ska pryda väggen så fint!
Så kunderna kan se vilka instruktörer de gillar eller ogillar?!?:-)
Det finns ju några att välja på!
Många av både Karin o Åsor! Hi,hi

Jag passade på att öva på nya Zumbalåten!
Så här slut var jag efter en stund!
 Hoppas vi ses ikväll!
Jag kanske lägger ut koreografin till "Dance again" om en stund?!?
:-)

1 kommentar:

  1. Äntligen får vi en presentation av er instruktörer! Hoppas att det samtidigt kommer att synas på schemat vilken instruktör som kör de olika passen! Man får ju sina favoriter...;)
    Kram Anja

    SvaraRadera