Petra Nyman Art & Design

lördag 9 juni 2012

Snap on klocka! Dagens fynd!

Bella o jag har varit på stan o fixat det sista inför Bellas bal på tisdag!
Bal o student närmar sig o jag har tusen saker att fixa o planera!
Det får bli en todo- lista ikväll när det är fotboll på tv!:-)
Kunde inte motstå den här plastklockan "snap on klocka" som matchade mitt nagellack helt pefekt!
:-)

Inte blev man ruinerad heller!


129:- riksdaler!

Gårdagens uppladdning inför Claes bortamatch  mot Huddinge gjorde susen!
Vinst till Carlstad United med 3-2
:-)

Lyckohormonerna spirar efter morgonens svettiga Zumbaklass!
Tänk att jag inte kände mig iform när jag åkte dit!
Så blir man på strålande humör efter Zumbaklassen!
Zumban måste vara den bästa medicinen mot dåligt humör o depressioner!
Det funkar verkligen! :-)

Kram på er o ha en underbar fotbollslördag!
Nu ska jag sätta igång o fixa fram Tacos!
Total idétorka när jag var i affären, då slutar det alltid med tacos!
<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar