Petra Nyman Art & Design

måndag 18 juni 2012

Lite vardag innan midsommarafton! :-) Abstinens! Tips på enkla snittar!

Fick jag välja en maträtt som jag skulle äta resten av mitt liv skulle det lätt vara spagetti o köttfärssås!
Har det gått för länge beter jag mig som om jag hade värsta abstinensen?!?
Lättirriterad likt en PMS-kärring!
O lätt irriterad är bara förnamnet på vad jag varit den senaste dagen!
Varför finns det idioter för?
När det handlar om mina barn eller nära o kära då du! Ska du inte ha med mig o göra!
:-)
Nu vet jag att jag ska skaka av mig o inte bry mig så mycket men jädrar vad jag kan bli sur o älta tills jag fått min spagetti o köttfärssås!

Kram alla fina o omtänksamma!
Nu kramar vi om någon imorgon o talar om vad bra, fin, underbar du är!


Snart är spagettin färdigkokt!
Stackars alla LCHF-are!
Spagetti o köttfärssås "is the shit"!

Glömde bort att fota a slla nittarna på studentfesten!
Eller jag glömde bort att fota all mat förresten!:-)

Här ovan är tunnbrödsrulle med kräftost o oliv på toppen

Jag hade en liknade med tunnbrödsrulle, pepparrotscantadou o kallrökt lax

Vattenmelomtärningar med fetaost tärning

Skagenröra (köpt på fiskbilen) på mörkt bröd

Olivcreme på kex
 
Paket från Perfect Home!
Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar