Petra Nyman Art & Design

lördag 23 juni 2012

Recept på Evas goda laxtårta o Bonus-strålar!

Måste bara ge er min kompis Evas fantastiska recept på laxcheesecake!
Den här fanns med på vårt midssomarbord!




Fotade receptet orkade inte skriva om det!
 Hoppas ni kan läsa det ändå?!?
 Som ni ser på fläckarna är det väl använt!:-)
 Annars får ni säga till så skriver jag om det!:-)
Det här vill ni inte missa!



Yr lovade regn o moln hela dagen!
Men hela förmiddagen har jag legat i bikini o solat o läst skvallerblaskor, modetidningar o mattidningar!
Lyssnat på radio o bara myst! Måste ta tillvara på varenda chans!
 Hade jag inte alls räknat med idag!
Det var kul så länge det varade?!?
 Molnen hopade sig så jag åkte o handlade mat istället!

Jag köpte de här Ribsen som jag varmt kan rekommendera om man inte orkar fixa egna?!?
Supergoda verkligen!

Så de här rackarna kommer hamna på grillen ikväll!


Ha en skön eftermiddag  o lördagkväll!

Imorgon drar jag igång söndagen med ett ösigt spinningpass!

Ska bli skönt det!

4 kommentarer:

  1. Den laxtårtan skall jag prova, helt klart!!! Min gubbe är ju en fiskhatare så det kommer att stå på bordet nästa gång det är tjejfest!! Oj, oj så imponerade de kommer att bli, de tror att jag kommer på alla recept själv...även om jag säger att det är efter recept så vet de ju att jag alltid gör om, ha, ha!! Skall försöka komma på spinningen i morgon om det inte regnar, förstås! Gubben skall nämnligen ha bilen så jag får vackert cykla!
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror inte du kommer ångra dig! Hoppas vi ses snart!:-)

      Radera
  2. Vad skönt det ser ut, jag hoppas på att få lapa lite sol i helgen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi håller tummarna för sol i helgen! :)

      Radera