Petra Nyman Art & Design

måndag 18 juni 2012

Halmstadstös blir Värmlandstös! "Hundtricket" fungerar verkligen!

Pär lillebror, jag o mamma åkte till Laxbutiken i Ljungskile
 på lördag för att hämta finaste, sötaste till mamma Britt!
 Det blev ingen uppvärmning på statsloppet i år!
 Men jag har ju gjort det ca 15 gånger så jag klarar mig nog även om det är sjukt kul?!? Hi,hi!
 Det här var mycket bättre kan jag lova! Vilken mysig liten tripp vi hade!
Välkommen till Karlstad
underbara Alice!
Vi åkte halva vägen var från Halmstad o Karlstad!
Laxbutiken blev mötesplatsen!



Glupsk som jag var hann jag inte fota världens vackraste laxbakelse!
Men underbart smakade den!
Med en liten sovande varelse i knät! :-)
"Hundtricket" fungerar verkligen! Hi,hi
Jag  vet inte hur många som kom fram o gullade
 när jag väntade utanför Laxbutiken på mamma o Pär som handlade lunch!
 Plenty of!

<3

Hasselnötsglass till efterrätt i solen!

Det går inte förstå hur liten hon är?!?
Men det röda till vänster är lika stor som en pet-flaska!
Nytt hem nya bekantskaper väntar!
Elsa o Wilma helt ovetande om vilken ny kompis de ska få!
 Tänk er fyra ben på sockervadd så förstår ni!:-)



Gooos!
Hon skötte sig exemplariskt på hemresan!
Men efter ett par dagar hemma har hon fått titeln busfrö istället för fina fröken?!?:
:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar