Petra Nyman Art & Design

onsdag 27 juni 2012

Ensam hemma! Hårborste-tjuv?

Jag är så ensam hemma att jag skulle kunna både sola o bada näck!
 Det är inte ofta jag är ensam hemma! Oftast är det fullt hus!:-)
Men skulle jag det hamnar jag väl på Google Earth på något flygfoto!
 Inte värt mao!
;-)

Jag har ägnat senaste halvtimmen till o leta efter en hårborste!
Ärligt det finns igen i hela huset?!? Är det så för er också att saker bara försvinner!

Nu har jag rotat fram tre alternativ!

Pastaslev, en gaffel eller luskam?!?

Hur ska jag få bort tovarna i håret?
Jag får leta en stund till!
 Robert o Claes använder ju inga hårborstar så de räknas till de oskyldiga !:-)

Nu ska jag a med mig Lady o Lufsen lunchen ut i solen!
I morgonrock o tovigt hår!
Hi,hi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar