Petra Nyman Art & Design

onsdag 27 juni 2012

Laila Bagge tvingade Niclas Wahlgren tvätta badrummet med tandborste! Vi får se vad jag hittar på?!? Hi,hi!

Familjen Nyman!
4 bilar, 4 familjemedlemmar o gissa hur många körkort?!?
Jo ett! :-)
Claes har inte åldern inne än!
Bella ska vi sätta på intensivkurs med det snaraste!
O jag kan välja o vraka som jag vill bland alla bilar!:-)
Det gick visst lite för fort till Linköping idag!
Shit happens!
Så nu min älskade make vet jag inte om jag ska köra samma straff som
Laila Bagge körde när Niclas Wahlgren blev av med körkortet för fortkörning?!?
Ska jag vara lite snäll o du får köra med eltandborste ändå?!?
Tack för att det inte var någon olycka ändå!
Kanske en liten tankeställare bara...

Dagens Zumbaklass var underbar!
Sol, blå himmel o ca 80 underbara Zumbadeltagare!
Åsa min tidigare kollega på KMTI var också där! Såå kul o se henne igen!
Hon kan tänka sig  o köra några klasser i sommar!:-) (hoppas vi på)
Jag har ju varit lite små nervös hela dagen!
 När man kör utomhus måste man nämligen "fronta" deltagarna
som en spegelbild efttersom man inte har speglarna till hjälp som man har inomhus!

Så min hjärna måste tänka alla steg vänster förs!
Men det funkade! Glädje  kan sammanfatta dagens klass!

Annars har Claes det helt underbart var på våg o kolla Uggla precis!
Bella ny ägarinna till lägenhet i Linköping var också helnöjd!

Lycklig (forfarande oduschad) mammi!

Help me! El eller vanlig?!?
:-)

Tacos så fint framdukad när jag kom hem från Zumbaklassen!
Gott smakade det också!
Tack Robert o Bella!
Älskar er hela min underbara familj!

Alla lever o är glada!
Det är huvudsaken!
Var rädda om er!
<3
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar