Petra Nyman Art & Design

torsdag 28 juni 2012

Smakprov o nästan så jag hoppar över Madonna på Ullevi nästa onsdag?!? :)

Så här härligt hade vi det igår jag o min fantastiska "Zumbafamily"!


Hoppas på många sådana här onsdagkvällar i sommar!
<3
Ärligt talat vad jag är glad att jag tog mod till mig o blev Zumbainstruktör!
Det är bara för kul!
Under sol o bar himmel  med ca 80 underbara deltagare är det mer än kul!

Det är magiskt!
Idag ska jag inte ta på mig något fejs!
Jag ska gå runt med knut på huvudet osminkad bara sniffa ajax o  njuta av mitt (vårt) nystädade hem!
Ej garderoben! Tänker man på den kan man bli deprimerad på riktigt!:-)
Det brukar inte vara nystädat så länge så det gäller o passa på?!?
:-)

Kram på er!
Ta tillvara på den här fina dagen!
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar