Petra Nyman Art & Design

måndag 6 augusti 2012

Ville bara önska en bra måndag! Hög vill ha faktor!

Idag har jag börjat jobba så smått igen!
Testkör ny version av ett dataprogram!
Jag jobbar halvtid!  Men snart drar höstschemat igång på KMTI också!
 Ska bli skönt o komma igång igen!
Jag ska köra, Spinning, Zumba, Pilates, Powerstep o ett Corepass så det lär bli fullt upp!
Måste börja förbereda klasserna!

Frulle utomhus! Underbart!


Slarvat med Omega 3 ettag!

Igår kväll tog jag ett glas iskallt Celcius med bärsmak
 i väntan på att hämta Claes från fotbollsmatchen!
Nej det var inte Rosé! :)
 Tycker det var lite för sött för min smak!
Den är sötad med Stevia!
Ska testa en annan smak nästa gång!

Tog en spontanfika hos Eva igår! Så vi fick skvallra av oss lite:))))
Cheese med solen rakt i ögonen!
Tänkte klicka hem de här 
 Monster Heartbeat Lady Gaga Earphones!
Visst är de skitsnygga!

Köp här

Ses sen!
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar