Petra Nyman Art & Design

onsdag 1 augusti 2012

Ett halvår har gått! Helt otroligt!

Jag har bloggat i ett halvår idag!
Varje dag!
Här är mitt första blogginlägg! Se länk


 Jag har lärt mig en del om bloggvärlden o det var ju det som var meningen med mitt lilla experiment!
Jag har massor kvar att att utforska o lära mig!
Trodde ingen skulle läsa min blogg överhuvedt taget! Vem skulle vara intresserad av vad jag gör?!
Förutom mamma typ?!? Hihi
Nu är jag så nyfiken på vem är du som läser min blogg?!?
Vore så kul om du kunde ge dig tillkänna! :)
Det har ju blivit många fler som kikar in här än vad jag kunnat ana!

Tack fina ni!
 Om jag så bara ger en endaste inspiration o glädje?!?
Har jag vunnit!
Kram på er!
Blommor från mig till dig fina Cybervän!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar