Petra Nyman Art & Design

torsdag 9 augusti 2012

Spontan kräftpremiär! Iprenläge!

Eva o jag bjöd in oss själva till mamma igår för att Eva skulle få se på Ulltottis!
Vilken överraskning! Vi hamande på kräftpremiär!
Vi hade en supertrevlig lilllördag!
Tack fina mammi!
Idag är det Iprenläge för mig! Inte för huvudet utan för min obeskrivliga
träningsvärk jag fick av passet jag körde i förrgår!
 Tur man vet att det inte är farligt!
 Men jag ser inte klock ut när jag försöker röra mig!
Som en stelopererad kärring som har skitit på sig typ!Hehe
Marianne föreslog att vi skulle pröva på Crossfit idag!
 Men det är inte aktuellt kan jag säga!
Själv hade jag tänkt gå på Moniques Zumba
men det är inte heller aktuellt i dagsläget! :)
Det tar en halvtimme att ta sig ner från trappen! :)
Nu får jag bara hoppas att det värsta är över tills imorgon
 då jag ska köra en efterlängtad spinningklass på KMTI


Ernst recept på två supergoda dipsåser till kräftor kan varmt rekommenderas!
En med saffran o lime o en med pepparrot o äpple!
Supergoda!
Eva försöker få ordning på "Illbattingen" som nyss sprungit milen!
 Här ser ni Kvinnan som talrar med hundar!
Hihi!

Idag verkar det som solen har hittat hem också!
Sola i Karlstad!
Ha en underbar torsdag!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar