Petra Nyman Art & Design

måndag 27 augusti 2012

Helgens sammanfattning!

Bella har flyttat idag o jag har inte riktigt förstått hur det gick till?!? Älskade dotter!
Hon har lovat mig att börja Blogga om sin resa hon kommer göra detta år på dansskola i Linköping!
Ska bli riktigt spännande o se hennes utveckling!
Vilken otrolig chans hon har fått här i livet! Kommer bli tufft men otroligt utvecklande!

Annars har ni helgen som varit här!
R o jag har varit på Selma Spa Sunne eftersom Claes skulle ha fest hemma, fredag! 
R o jag har varit på Kräftskiva på Bomstad, lördag!
R o jag har vartit o firat morbrors födelsedag, söndag! 

Helg slut för länge sen! Check!
 
Nu ska jag lägga mig o ladda för  datorjobb, Zumbaklass o Coreklass imorgon!

Godnatt eller antagligen Godmorgon!

Ha en fin dag!

Puss Bella i Linköping!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar