Petra Nyman Art & Design

tisdag 14 augusti 2012

Det närmar sig! Höstplanering!

Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu!
 En ny uppdatering av dataprogrammet jag jobbar med, sammanslagning av massa databaser, höstplanering för alla klasser jag ska köra!
Vilket kommer bli 2-3 Zumbaklasser, 1-2 Spinningklasser,
 1-2 Pilatesklasser, 1-2 Powerstepklasser, 1 Coreklass.
 Som ni förstår är det lite o förbereda! O framförallt vara i form!
 Hjälp vad ska jag ta för kur?
 Min corestabilitet övar jag genom att nysa 10 ggr/ halvtimma! :)
 Har hört att ingefära ska vara bra mot förkylning? Tips?!?

Sen är det snart dax för Bella att flytta till Linköping!
 Det kommer kännas konstigt men roligt för henne att få gå ett helt år i dansskola!
 <3
Sen har vi lite annat att se fram emot också!
Mor o dotter har tydligen värstingbiljetterna till Lady Gaga!

Nu ska jag ta en dusch! Får se om jag piggnar till?

Ta hand om er!

/Petra

Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar