Petra Nyman Art & Design

torsdag 16 augusti 2012

Dagens ros! Lite Girlpower gillar vi!

Vad stolt man blir över att det finns sådana bra PT på KMTI!
 Själv får jag lite dåligt samvete! Vad hade jag kunnat göra i samma situation?!
 Visst har jag gått HLR- kursen men det var ettag sedan!
 Nu ska jag ta tag i det direkt!
 Gör det ni också! Tänk att kunna rädda liv!

Både Wilma o jag mår bättre efter veterinärbesöket!:) R fick följa med
 Wilmers o jag åkte till mammi o fikade!
Ev är det Kennelhosta men vi vet inte säkert?!
 De tog febern o kollade hjärtat! 750:- prutt kostade det!
Det finns ingen medicin utan det är bara att vänta ut! Jag tycker redan hon hostar mindre!
Hoppas inte Elsa blir smittad bara! Ny telefontid på måndag!

Nu insåg jag att Höstschemat börjar på måndag!
Då ska jag bla köra min 80s 90s spinning!

Det kommer bli mycket girlpower- nostalgi kan jag lova!

Kolla in de här Spicy- flickorna på OS-avslutningen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar