Petra Nyman Art & Design

söndag 5 augusti 2012

Skönaste dagen på länge! Släktforskningsbesök!

Har skjutsat Claes kl 8 imorse, han spelar bortamatch i Göteborg idag!
  Jag har sovit så dåligt inatt! Det brukar jag aldrig göra! Det känns som jag inte sovit  någonting alls!
En stor kopp kaffe o en Celcius kanske gör susen?!
Igår hade vi den finaste dagen på länge! Men ingen riktig båtvärme! Det blåste lite för mycket!
Men skönt o bara slappa!
Gårdagens enkla middag blev grillade ribs o grekisk sallad o coleslow.
 Det är inte värt o stå i köket när det är så fina kvällar!

Nymans cykelbud åkte o handlade!
 Like!
 Han har inte hittat något nytt körkort i Kellogs flingpaket än! Hehe

 Vi har fått förfrågan för ettag sedan från Kjellgrenska släktforskningen om de fick komma förbi o titta på vårt hus! Då 3 st av dem blivit födda här! Så kl 16 igår strömmade det ett härligt gäng in!

R fick frottera sig med släktföreningen!
Jag tog hundarna på en timmes härlig (blåsig)promenad!

Såg så vackra rönnbär på promenaden! Börjar det bli höst då?!?

De hade med sig gamla kort från huset!
1928
2012

1928! Känner ni igen öppna spisen!

2012! Det är ju jätte häftigt! (vår matta är på kemtvätt:)

Vi fick en bricka i present! De var så begeistrade av huset!
Häftigt att tre av dem var födda i vårt sovrum!
  De fotade vårt bröllopskort tom!:)

Nu ska jag se om de här tröttisarna vill följa med en annan tröttis på promme?!?
Eller om vi ska krypa ner i sängen o kolla godmorgontv istället?!?
Precis i skrivande stund kom ett skyfall så det blir sängen! Hehe

Idag ska jag nog en sväng till KMTI!
Jag är sugen på träningsvärk!
Ha en fin söndag!

Hörs sen!
Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar